Szczyt G7 Ise-Shima, któremu przewodniczył Shinzo Abe, Premier Japonii, odbył się w dniach 26-27 maja. Przegląd spotkania jest następujący. To był pierwszy raz, gdy Japonia gościła szczyt G7 w ciągu ośmiu lat od szczytu Hokkaido-Toyako w 2008 roku. 1. Agenda i harmonogram (1) Uczestnicy Premier Japonii Shinzo Abe (Przewodniczący), Prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Barack Obama , Prezydent Republiki Francuskiej Franois Hollande, Kanclerz Republiki Federalnej Niemiec Angela Merkel, Premier Wielkiej Brytanii David Cameron, Premier Republiki Włoskiej Matteo Renzi, premier Kanady Justin Trudeau, przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk i przewodniczący Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker (2) Zaplanuj sesję1 (obiad roboczy): G7 Wartości i solidarność, Sesja globalnej gospodarki2: Sesja handlowa3: Sesja polityki zagranicznej4 (obiad roboczy): Polityka zagraniczna 27 maja (piątek) Sesja 5: Zmiany klimatyczne, działania w zakresie energii1: stabilność i dobrobyt w Azji Outreach2 (obiad roboczy): rozwój, Afryka (uwaga) Kraje i organizacje międzynarodowe: Czad, Indonezja, Sri La nka, Bangladesz, Papua Nowa Gwinea, Wietnam, Lao PDR, Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ), Międzynarodowy Fundusz Walutowy (MFW), Bank Światowy (WB), Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), oraz Azjatycki Bank Rozwoju (ADB) 2. Dokumenty wynikowe Na podstawie dyskusji wśród liderów G7 opublikowano G7 Ise-Shima Leaders Declaration (PDF), w tym inicjatywę ekonomiczną G7 Ise-Shima. Zamieszczono również następujące załączniki do deklaracji. 1. G7 Wartości i solidarność Przywódcy G7 zgodzili się wspólnie przyjąć wiodącą rolę w międzynarodowych wysiłkach zmierzających do zajęcia się palącymi problemami, takimi jak ryzyko spowolnienia gospodarki światowej i wyzwania dla porządku międzynarodowego poprzez jednostronne działania, jako grupa kierująca się wspólnymi wartościami i zasady, w tym wolność, demokrację, rządy prawa i poszanowanie praw człowieka. 2. Przegląd globalnej gospodarki (A) Przywódcy grupy G-7 omówili reakcje polityczne w celu szybkiego osiągnięcia silnego, trwałego i zrównoważonego modelu wzrostu w świetle obecnych globalnych warunków gospodarczych z rosnącą niepewnością. Przywódcy G7 zobowiązali się wzmocnić swoje wysiłki, aby zająć się bieżącą sytuacją gospodarczą, aby uniknąć popadnięcia w kolejny kryzys. Potwierdzając ważną rolę polityki fiskalnej, monetarnej i strukturalnej, podejście trójstronne, liderzy G-7 zgodzili się na 1) wzmocnienie reakcji polityki gospodarczej w sposób kooperatywny, 2) wykorzystanie wszystkich narzędzi polityki monetarnej, fiskalnej i strukturalnej indywidualnie i zbiorowo w celu wzmocnienia globalne ograniczenia podaży i popytu, w szczególności w odniesieniu do znaczenia wzmacniania wysiłków w sposób kooperatywny w celu elastycznego wdrażania strategii podatkowych, a także zdecydowanego wspierania reform strukturalnych. (B) Inicjatywa ekonomiczna G7 Ise-Shima Przywódcy G7 uzgodnili inicjatywę gospodarczą G7 Ise-Shima, która zawiera konkretne inicjatywy G7 dotyczące światowej gospodarki, handlu, infrastruktury, zdrowia, kobiet, cyber i antykorupcji. Przedstawili wyraźne zobowiązanie do przewodzenia globalnemu wzrostowi gospodarczemu. 1. Inwestycje w infrastrukturę jakości Liderzy G7 zgodzili się, jak ważne jest dzielenie się podstawowymi elementami wysokiej jakości inwestycji infrastrukturalnych w społeczność międzynarodową oraz zatwierdzono zasady Ise-Shima G7 dotyczące promowania inwestycji w infrastrukturę o wysokiej jakości. Liderzy G7 potwierdzili, że skutecznie komunikują treść zasad G7 Ise-Shima dotyczących promowania inwestycji w infrastrukturę jakości, zatwierdzonych przez G7 dla odpowiednich zainteresowanych stron, a mianowicie różnych krajów i organizacji międzynarodowych, i dodatkowo zachęcają je do dostosowania inwestycji i pomocy w zakresie infrastruktury z zasadami wdrażania inwestycji infrastrukturalnych i pomocy z zasadami. Premier Abe oświadczył, że Japonia, jako prezydencja G7 w tym roku, zdecydowała się wdrożyć wysokiej jakości inwestycje infrastrukturalne o łącznej wartości około 200 miliardów dolarów w ciągu następnych pięciu lat, nie tylko w Azji, ale także na całym świecie. 2. Kobiety Liderzy G7 zatwierdzili Wytyczne G7 dotyczące budowania zdolności kobiet i dziewcząt oraz Inicjatywę Kobiet w rozwijaniu kariery zawodowej STEM (WINDS) w oparciu o zrozumienie znaczenia budowania zdolności kobiet i promowania zaangażowania kobiet w dziedzinach STEM (Nauka, Technologia, Inżynieria i Matematyka) jako podstawa do wzmocnienia pozycji kobiet. Korzystając z tej okazji, premier Abe przedstawił również, że Japończycy planują przeszkolenie około 5 000 kobiet urzędników administracyjnych i pomoc w kształceniu dla około 50 000 studentów w ciągu trzech lat 2018-2018. 3. Cyber Liderzy G7 zgodzili się podjąć zdecydowane działania przeciwko cyberatakom i potwierdzili znaczenie promowania praworządności w cyberprzestrzeni i wspierania gospodarki cyfrowej. Zatwierdzili Zasady i działania G7 w sprawie Cyber, utworzyli nową grupę roboczą G7 i zgodzili się na wzmocnienie współpracy G7 w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego. 4. Środki antykorupcyjne Korupcja zasadniczo jest sprzeczna ze wspólnymi wartościami G7, takimi jak praworządność, demokracja i uczciwa konkurencja, a przywódcy G7 potwierdzili, że nasze działania na rzecz walki z korupcją mają kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego, zrównoważonego rozwoju i utrzymania pokoju i bezpieczeństwo. Przywódcy poparli działanie G7 w walce z korupcją, aby dać przykład w promowaniu znaczenia środków antykorupcyjnych na całym świecie. (D) Podatki i przejrzystość Przywódcy G7 zgodzili się co do konieczności podejmowania surowych działań w przypadku zagranicznych aktywów trwałych zaangażowanych w uchylanie się od podatków, pranie pieniędzy i inne niewłaściwe ruchy funduszy. Potwierdziły one znaczenie rozszerzenia krajów uczestniczących w Projekcie Podstawowej erozji i zmiany zysków (BEPS), automatycznej wymiany informacji o rachunkach bankowych i zwiększonej przejrzystości związanej z faktyczną własnością korporacji i innych podmiotów. Przywódcy G7 potwierdzili znaczenie wolnego handlu i ich zaangażowania w walkę z protekcjonizmem. Potwierdzili oni wzmocnienie wielostronnego systemu handlu skoncentrowanego na WTO i aktywnie promują wielostronne negocjacje w konkretnych obszarach WTO. Przywódcy G7 z zadowoleniem przyjęli podpisanie umowy o partnerstwie transatlantyckim (TPP) i wyrazili poparcie dla wysiłków różnych krajów, aby osiągnąć szybkie wejście w życie. Potwierdzili również, że w celu wzmocnienia porozumień o wolnym handlu (FTA), w tym umowy o partnerstwie gospodarczym między Japonią a UE (EPA), dąży się do osiągnięcia porozumienia co do zasady jak najwcześniej w 2018 r. Przywódcy G7 podkreślili korzyści płynące z wolnego handlu dla rozwoju i zgodził się promować liberalizację handlu w krajach rozwijających się. (3) Polityka i dyplomacja 1. Przeciwdziałanie terroryzmowi i brutalnemu ekstremizmowi Przywódcy G7 uzgodnili znaczenie krótkoterminowych wysiłków, takich jak działania na granicach, a także długoterminowe wysiłki na rzecz promowania tolerancji i dialogów jako sposobu na przeciwdziałanie przemocy. ekstremizm, który jest podstawową przyczyną terroryzmu. Uzgodnili także znaczenie prowadzenia międzynarodowych inicjatyw, wykorzystując mocne strony każdego kraju G7 w sposób komplementarny, co tworzy synergie. Zatwierdzili plan działania G7 w sprawie zwalczania terroryzmu i brutalnego ekstremizmu, aby objąć przywództwo w międzynarodowych wysiłkach na rzecz zwalczania terroryzmu. 2. Kryzys uchodźców Przywódcy G7 wyrazili jedność i solidarność z Europą, która napotyka ogromny napływ uchodźców. Uzgodnili znaczenie krótkoterminowej pomocy humanitarnej i wysiłków mających na celu zaradzenie pierwotnym przyczynom. Premier Abe wyjaśnił, że Japonia planuje udzielić pomocy na łączną kwotę 6 miliardów dolarów, w tym szkolenia dla około 20 000 osób, przez trzy lata na Bliskim Wschodzie, jako nowe zobowiązanie do pomocy w stabilizacji Bliskiego Wschodu w ramach radzenia sobie z kryzysem uchodźczym. 3. Korea Północna Przywódcy G7 potwierdzili zamiar ścisłej współpracy w zakresie znalezienia kompleksowego rozwiązania różnych problemów związanych z Koreą Północną, w tym uprowadzeń, broni nuklearnych i pocisków rakietowych. 4. Rosja i Ukraina Przywódcy G7 potwierdzili swój zamiar wezwania do pełnego wdrożenia umów z Mińska przez wszystkie strony powiązane i zachęcili Ukrainę do przeprowadzenia kompleksowych reform krajowych oraz wsparcia wysiłków reformatorskich na Ukrainie. 5. Bezpieczeństwo na morzu Przywódcy G7 potwierdzili znaczenie roszczeń opartych na prawie międzynarodowym, nie stosując siły ani przymusu, próbując dochodzić swoich roszczeń, i starając się rozstrzygać spory w sposób pokojowy, na przykład poprzez procedury prawne, w tym arbitraż. Wyrazili zaniepokojenie sytuacjami na Morzu Wschodniochińskim i Morzu Południowochińskim oraz poparli deklarację ministrów spraw zagranicznych G7 w sprawie bezpieczeństwa morskiego. (4) Zmiany klimatyczne, energia 1. Zmiany klimatyczne Przywódcy grupy G7 potwierdzili swoją determinację, aby przejąć inicjatywę na rzecz szybkiego wejścia w życie umowy paryskiej i jej skutecznego wdrożenia, przy jednoczesnym wykorzystaniu impetu porozumienia na COP21. Podzieliły również uznanie w związku z wagą zachęcania wiodących podmiotów emitujących do podjęcia aktywnych działań w celu przyspieszenia skutecznej redukcji emisji. W oparciu o zrozumienie, że bezpieczeństwo energetyczne nadal jest palącą kwestią dla społeczności międzynarodowej, przywódcy G7 zgodzili się: 1) promować inwestycje w rozwój, jakość infrastruktury i czystą technologię energetyczną, 2) podejmować działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa w gazie ziemnym rynek i 3) promować innowacje w zakresie technologii energetycznych i zwiększać efektywność energetyczną. 4. Omówienie spotkania informacyjnego Od kiedy szczyt Ise-Shima jest pierwszym szczytem G7, który odbył się w Azji w ciągu ośmiu lat, przywódcy G7 wraz z uczestnikami z zewnątrz omawiali wysokiej jakości inwestycje infrastrukturalne oraz otwarte i stabilne morza pod hasłem stabilności i dobrobytu w Azji. Ponadto, jako pierwsze spotkanie na szczycie G7 od czasu przyjęcia Agendy na rzecz zrównoważonego rozwoju na 2030 r. (Agenda 2030), skupiono się również na zdrowiu i aktywnym zaangażowaniu kobiet oraz omówiono promocję celów zrównoważonego rozwoju (SDG) i rozwoju w Afryce. (1) Stabilność i dobrobyt w Azji Liderzy G7 i uczestnicy programów pomocowych zgodzili się co do znaczenia promowania wysokiej jakości inwestycji infrastrukturalnych w celu wzmocnienia łączności regionalnej z niezawodną infrastrukturą i dalszym wykorzystaniem infrastruktury poprzez udoskonalenia instytucjonalne i szkolenia personelu. Uczestnicy programu Outreach wyrazili poparcie dla G7 Ise-Shima Principles for Promoting Quality Infrastructure Investment zatwierdzonych przez liderów G7 i rozszerzone partnerstwo na rzecz jakości infrastruktury ogłoszone przez Japonię. Przywódcy G7 i uczestnicy spotkania zgodzili się co do znaczenia roszczeń opartych na prawie międzynarodowym, nie stosując siły ani przymusu, aby kierować ich roszczeniami, i dążyć do rozstrzygania sporów środkami pokojowymi w celu zapewnienia otwartego i stabilnego morza. (2) Rozwój, Afryka W kwestii zdrowia, uczestnicy programu pomocy zewnętrznej uzgodnili, jak ważne jest wzmocnienie zdolności społeczności międzynarodowych do reagowania na sytuacje zagrożenia zdrowia publicznego, w tym choroby zakaźne, promowanie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego (UHC), który odgrywa kluczową rolę w radzeniu sobie z szeroką gamą wyzwania zdrowotne i zwiększone wsparcie dla AMR. Szczyt G7 opublikował wizję G7 Ise-Shima dla globalnego zdrowia w tych obszarach. Premier Abe ogłosił, że Japonia, jako prezydencja G7, zdecydowała się udzielić pomocy w wysokości około 1,1 miliarda dolarów, mającej na celu poprawę reakcji na sytuacje kryzysowe w zakresie zdrowia publicznego, w tym choroby zakaźne, a także wzmocnienie systemów opieki zdrowotnej w celu osiągnięcia UHC. Liderzy G-7 i uczestnicy programu uzgodnili, że promowanie wzmocnienia pozycji kobiet i równouprawnienia płci ma zasadnicze znaczenie dla realizacji zrównoważonego wzrostu. W tej perspektywie uczestnicy z zewnątrz wyrazili poparcie dla przewodnich zasad G7 w budowaniu zdolności kobiet i dziewcząt oraz inicjatywy kobiet w rozwijaniu kariery zawodowej STEM (WINDS). Przywódcy G-7 i uczestnicy programu pomocowego zgodzili się na wsparcie realizacji zintegrowanej, dostatniej i pokojowej Afryki poprzez podejmowanie inicjatyw mających na celu ochronę zdrowia i zmianę klimatu, a także kobiet i kobiet. Uczestnicy programu Outreach wyrazili oczekiwania na VI Międzynarodową Konferencję w sprawie Rozwoju Afryki (TICAD VI), odbywającą się w Kenii w sierpniu 2018 r. W tym kontekście. 5. Następne spotkanie G7 SummitTrader-Info - Handel Forex - Transakcje na giełdzie - Systemy Forex Scalping - Forex Automated system handlu Forex Atlantic-Wind Zwracam uwagę na system handlu forex na rynku intraday na rynku forex. Stworzyłem ten system w 2009 roku i pokazał on doskonałe wyniki zarówno na demo, jak i na własnych kontach u różnych brokerów forex. Jaka jest filozofia systemu forex Każdego dnia większość z nas budzi się promieniami światła naszej Wielkiej gwiazdy Słońca. Z powodu obrotu naszej planety Ziemia, promienie słoneczne przesuwają się ze Wschodu na Zachód. Ogromne masy powietrza zaczynają się od gładkiej wody wielkich oceanów, podnosząc fale za grzbiety. Tysiące odważnych zdobywców fal chce podporządkować żywioły, chwytając początek fali i czując triumf na jej grzbiecie. A teraz porównamy świat natury z naszym światem ludzi. Ruch słońca na Zachodzie to początek pracy na europejskim rynku forex (Londyn, 10:00, MSK) i zakończenie amerykańskiej sesji (Nowy Jork, 24:00, MSK). Tak jest ustalona historycznie. że te dwa światowe centra biznesowe znajdują się po obu stronach Oceanu Atlantyckiego. Ciągle niespokojny i szturmujący ocean to n rynku kapitałowego i walut forex. Fale są przedziałem cenowym. Ogromne fale to rozwój cen trendów. Surferzy to handlowcy, którzy próbują złapać początek trendu, a przed swoim szczytem uzyskać dobry zysk na rynku forex. Dlaczego interesuję się handlem tylko w tym nurcie Jeśli przeczytasz chociaż jedną z klasycznych prac o rynku Forex, zwróć uwagę na zwrot "Trend jest Twoim Przyjacielem". I to prawda. 99 z udanych transakcji na rynku forex działa tylko w oparciu o trend, ponieważ jest to największy zysk w tym zakresie. Rynek płaski lub stały rynek forex to bagno, w którym znajdują się różne brzydkie stworzenia, których spotkanie zniechęca początkujących handlarzy forex do pracy na rynku forex. To są straty, zrzuty z depozytu. Margin Coll. wujku itp. Daję 3 zasady nie tym, którzy przybyli na forex tylko dla rozrywki i zdobyć milion, a potem bawić się z dziewczynami w pewnej willi, ale dla tych, którzy chcą uzyskać stabilny depozyt początkowy. nieprzestrzeganie zasad doprowadzi do zrzutu depozytu i skarży się, że mój system handlu forex jest nieopłacalny. 1) aby handlować wyłącznie według trendu 2) w celu przestrzegania zasad zarządzania kapitałem (zarządzanie pieniędzmi, MM) należy wybrać nie więcej niż 2 ze składu i zamknąć straty, które przekroczą 2 3) w celu przestrzegania zasady mojego TC absolutnie nie ma w tym zbędnego listu. Sprawdziłem każdą zasadę osobiście w praktyce. Rozważmy zatem TC AtlanticWind Przede wszystkim zaznaczę, że jest to system handlu forex dla handlu ręcznego, ponieważ mój (i wielu odnoszących sukcesy handlarzy forex) głęboko wierzy, że początkujący przedsiębiorca może nauczyć się pracy z rynkiem forex tylko z podręcznika fx metody handlu, badanie prawidłowości zachowań rynku i metod forex uzyskiwania zysku. System Forex oparty jest na wskaźnikach forex: CandleTime to czas, który pozostał przed utworzeniem nowej świecy, odpowiada wybranemu TF. Dlaczego to ważne Nowa świeca jest ważnym trendem sygnałowym, który ciągle trwa, albo nadejdzie jego kolej. Zostanie to wspomniane dalej. Sygnał Shisilvertrendsigalertalert rysuje dla nas okręgi. Niebieski trend zwyżkowy kupić Czerwony niedźwiedzi trend sprzedać Świece trendów HeikenAshi (nie mylić z cenami świecy): Niebieski jest wiele byków w trend Czerwony - jest dużo niedźwiedzi Natychmiastowy Trendline Filtr 2 zielone linie potwierdzenie trendu będzie później o one Monitor statusu wszystko jest jasne tutaj spread, bark, koszt 1 lota Goldminer to wskaźnik informujący nas o tendencji, którą czasami rysuje ponownie, więc używaj go jako dodatek do podstawowych wskaźników. Handluj parami forex (wolę pracę nad nimi) EURJPY, GBPJPY, CHFJPY, USDJPY Czas trwania (TF) M5 lub M15 (to zależy od wszystkich, wielkość zysku jest równa) P: Dlaczego pary transakcji są z jednakową walutą w ogon (w tym przypadku japoński jen) A. Ponieważ na zewnątrz J wygląda uważnie na różowo ułożonej grafice powyższych par. Jak widać, wszystkie tendencje są zbieżne. Daje nam to duży plus w handlu na 4 parach forex w tym samym czasie. P. S. I tu jest jeden mały sekret: trend na różnych parach ma inną prędkość, a czasami jest poza harmonogramem. Dlatego jeśli nastąpi zwrot trendu, stanie się to później w 99, a na innych 3 możemy zostawić trend w czasie i przejść w drugą na grzebieniu JSPEECHES TESTIMONY Keynote Adres komisarza CFTC J. Christophera Giancarlo Przed SEFCON VII Reforma rynku Praca dla Ameryki 18 stycznia 2017 r. Dziękuję za takie miłe wprowadzenie. Zacznę od zastrzeżenia, że moje dzisiejsze uwagi odzwierciedlają moje własne poglądy i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy Komisji Handlu Terminami Towarowymi (CFTC), moimi kolegami komisarzami lub pracownikami CFTC. Moje dzisiejsze uwagi również nie odzwierciedlają poglądów prezydenta-elekta ani jego kandydatów na stanowisko federalne. Jeśli śledziłeś moją pracę jako komisarz CFTC przez ostatnie dwa i pół roku, a nawet wcześniej, to wiesz, że publicznie popieram główne reformy tytułu VII Dodda-Franka, a mianowicie wymianę danych dotyczących swapów oraz rozliczanie i rejestrację centralnego kontrpartnera. zamienia dealerów. Możesz także wiedzieć, że otwarcie mówiłem o wdrożeniu tych reform w CFTC. Tam, gdzie odniosłem sukces, byłem zwolennikiem głosowania, na przykład realizacja mandatu CFT w ramach CFTC. Tam, gdzie wdrożenie CFTC było mniej skuteczne, powiedziałem to i zaproponowałem alternatywy. Tak było w przypadku wadliwego wdrażania zasad wymiany swapów CFTC, błędów w transgranicznej harmonizacji oraz braku koncentracji na pogarszaniu się płynności handlowej i zwiększonej fragmentacji rynku i koncentracji rynku, szczególnie wśród akceptantów prowizji od transakcji futures. Wezwałem również, by CFTC mniej koncentrowało się na przeszłości, a bardziej na teraźniejszości i przyszłości rynków instrumentów pochodnych. Wezwałem organy regulacyjne do zachęcania do innowacji w technologii rozproszonej (DLT) i technologii finansowej (FinTech). Powiedziałem, że ramy regulacyjne CFTC muszą dogonić rynki cyfrowe XXI wieku. I wzbudziłem obawy o bezpieczeństwo cybernetyczne rynku, które jest niewątpliwie jednym z największych zagrożeń dla funkcjonowania rynków światowych i stabilności gospodarczej. Tak więc w mojej pracy na stanowisku przewodniczącego i jeśli mam zaszczyt być nominowany i potwierdzony przez Senat jako przewodniczący CFTC, moje priorytety nie powinny być zaskoczeniem. Te priorytety są częścią agendy, którą chciałbym nazwać Making Market Reform Work for America, o której chcę dzisiaj porozmawiać. Chociaż istnieje wiele elementów, które sprawiają, że reforma rynku działa w Ameryce, chcę zająć się pięcioma kluczowymi elementami. Są to: 1. Zapewnienie klientom wyboru w zakresie realizacji handlu 2. Ustalanie swapów Sprawozdawczość danych 3. Osiągnięcie harmonizacji transgranicznej 4. Zachęcanie do innowacji FinTech i 5. Kultywowanie kultury regulacyjnej w zakresie przyszłego myślenia. Pozwólcie, że będę bardziej konkretny: 1. Zapewnienie wyboru klienta w zakresie realizacji handlu Dwa lata temu napisałem białą księgę 1, w której analizowano niedociągnięcia w zakresie wdrażania przez CFTC ram prawnych dotyczących swapów handlowych w ramach tytułu VII. Zaproponował bardziej skuteczną alternatywę. W białej księdze zapewniono, że istnieje zasadnicza niezgodność między ramami transakcyjnymi swapów CFTC i wyraźną charakterystyką płynności, handlu i struktury rynku globalnych transakcji zamiany. Wyjaśnił, że obecne ramy CFTC są wysoce przeinwestowane, nieproporcjonalnie wzorowane na amerykańskim rynku kontraktów terminowych i stronnicze zarówno pod względem ludzkiej dyskrecji, jak i innowacji technologicznych. W dokumencie stwierdzono, że ramy CFTC nie są zgodne z literą lub duchem tytułu VII. Kluczowym przykładem tej wadliwej implementacji jest to, że reguła CFTs umożliwiająca wykonanie operacji swapowych (SEF) wymaga, aby SEF oferowały księgi zamówień dla wszystkich transakcji typu swap. W przypadku transakcji typu swap, które podlegają uprawnieniu do wykonywania transakcji, uczestnicy muszą je wykonać w książce zamówień lub w zapytaniu ofertowym, w którym oferta jest wysyłana do trzech uczestników (System RFQ). System RFQ musi być obsługiwany w połączeniu z książką zleceń. Jednak ustawa Dodda-Franka nie wymaga tak ograniczonych metod wykonywania swapów. W rzeczywistości Kongres ustanowił platformę, na której wielu uczestników ma możliwość przeprowadzania swapów z wieloma uczestnikami za pośrednictwem dowolnych środków handlu międzystanowego. Kongres wyraźnie sformułował tę szeroką i elastyczną definicję, aby umożliwić metody realizacji poza książką zamówień lub systemem RFQ. Metoda ograniczonej realizacji CFTC również nie jest zgodna ze sposobem, w jaki swapy faktycznie handlują na światowych rynkach. Biliony dolarów swapu handlują globalnie każdego dnia dzięki różnorodnym metodom realizacji dostosowanym do ich epizodycznej płynności. W wielu przypadkach pośrednicy między pośrednikami stosują dyskrecję przy wykonywaniu transakcji z kontrahentami. Jednak zasady handlu wymiennego CFTC utrudniają realizację transakcji i ograniczają ludzką dyskrecję. Wdrożenie CFTC w transakcje wymiany wadliwych swapów oraz zastosowanie tych ram na całym świecie spowodowało wiele szkód, przede wszystkim doprowadzając uczestników rynku globalnego do rezygnacji z transakcji z podmiotami podlegającymi regulacji swapów CFTC, powodując rozdrobnienie światowych rynków swapowych. Zamierzam iść do przodu z proponowanymi alternatywnymi ramami regulacyjnymi handlu wymiennymi, które wyszczególniłem w mojej białej księdze. 2 Reforma rynku dla Ameryki oznacza umożliwienie uczestnikom rynku wyboru sposobu realizacji transakcji, najlepiej odpowiadającego ich potrzebom w zakresie swapów i płynności, a nie wybranemu przez rząd federalny. Proponowane przeze mnie ramy lepiej dostosują nadzór regulacyjny do nieodłącznej dynamiki rynku swapów. Co najważniejsze, alternatywa w pełni pokrywa się z tytułem VII i promuje wymianę swapów w ramach regulacji CFTC. Pomoże przyciągnąć, a nie odepchnąć globalny kapitał na rynki handlowe USA. Reforma rynku dla Ameryki oznacza rozwiązanie problemu rozdrobnienia rynku, które powstało w wyniku błędnego systemu handlu swapami CFTC. 2. Naprawianie raportowania danych wymiany Zaczynam mówić o raportowaniu danych wymiany. W sercu kryzysu finansowego w 2008 roku była niezdolność organów regulacyjnych do oceny i określenia ilościowego ryzyka kredytowego kontrahenta w przypadku dużych banków i dealerów typu swap. Rozwiązaniem legislacyjnym było ustanowienie repozytoriów danych wymiany (SDR) zgodnie z ustawą Dodda-Franka. Chociaż wiele wysiłku i wysiłku podjęto w celu ustanowienia SDR i dostarczenia im danych dotyczących swapów, osiem lat po kryzysie finansowym SDR nadal nie mogą zapewnić organom regulacyjnym kompleksowego obrazu ryzyka kredytowego kontrahentów bankowych na rynkach światowych. Spośród wielu mandatów wynikających z kryzysu finansowego prawdopodobnie najbardziej paląca okazała się przejrzystość w zakresie wymiany kontrahentów przez duże instytucje finansowe. Niewykonanie tego jest z pewnością najbardziej rozczarowujące. CFTC stanęło w obliczu wielu wyzwań związanych z optymalizacją danych dotyczących wymiany, począwszy od standaryzacji danych i sprawdzania poprawności danych, aż po automatyzację analizy i gromadzenie i udostępnianie danych transgranicznych. 3 Uczestnicy rynku różnią się znacznie pod względem sposobu raportowania tego samego pola danych do SDR. Te same SDR-y różnią się sposobem raportowania danych do CFTC. 4 CFTC podjęło pewne kroki, aby sprostać tym wyzwaniom. W zeszłym roku CFTC przyjęła ostateczne zasady w celu wyjaśnienia obowiązków sprawozdawczych w odniesieniu do rozliczonych swapów. 5 Dwa lata temu personel CFTC opublikował prośbę o komentarz do projektów specyfikacji technicznych dla niektórych elementów danych wymiany w celu poprawy standaryzacji danych. 6 Chociaż są to kroki we właściwym kierunku, należy zrobić o wiele więcej. Obawiam się, że CFTC i jej zagraniczne podmioty regulacyjne działające w pojedynkę będą nadal walczyć o osiągnięcie ważnego celu, jakim jest pełna widoczność ekspozycji kontrahentów swapowych. Potrzebne są skoordynowane i wspólne wysiłki organów regulacyjnych, uczestników rynku, komercyjnych dostawców technologii i środowisk akademickich, które czerpią z pojawiających się dziedzin analizy dużych zbiorów danych, nauki o sieci i kartografii finansowej. Już dawno czas poszerzyć tę ważną implementację. Reforma rynku dla Amerykanów oznacza zbliżenie wszystkich stron i wreszcie sprawienie, że dane z wymiany swapów staną się rzeczywistością. Jednak od tego punktu wyjścia chciałbym pójść dalej. Reforma rynkowa dla Ameryki oznacza rozwiązywanie przypadków złożoności operacyjnej i kapitałowej oraz ogromny koszt, jaki CFTC wprowadziła w życie ustawa Dodda-Franka na uczestników rynku amerykańskiego. Oczywiście, muszą istnieć sposoby wdrożenia reform w tytule VII przy mniejszych komplikacjach i wydatkach. Będę miał więcej do powiedzenia na temat takich inicjatyw w nadchodzących miesiącach. 3. Osiągnięcie harmonizacji transgranicznej Trzecim elementem w przeprowadzaniu reformy rynku swapowego dla Ameryki jest osiągnięcie harmonizacji przepisów transgranicznych. Odnoszę się tu do określenia granic transgranicznego stosowania zasad dotyczących swapów USA w sposób, który zachęca do międzynarodowego porozumienia, zamiast wymagać międzynarodowej jednolitości. Oznacza to także, że nie należy już prosić uczestników rynku amerykańskiego, aby robili to w pojedynkę i brnęli w podbródek we wdrażaniu globalnej reformy regulacyjnej, ponieważ zbyt często robiono to. 7 Omawiając transgraniczną harmonizację, często powracam do oświadczenia przywódców G-20 ze szczytu w Pittsburghu we wrześniu 2009 r. 8 Wynika to z faktu, że światowi przywódcy zgodzili się na kilka podstawowych zasad mających na celu wsparcie naprawy gospodarczej i włączenie ducha współpracy . Porozumienie obejmowało zobowiązanie: do podjęcia działań na poziomie krajowym i międzynarodowym w celu wspólnego podnoszenia standardów, tak aby nasze władze krajowe konsekwentnie wdrażały światowe standardy w sposób zapewniający równe szanse i zapobiegający rozdrobnieniu rynków, protekcjonizmowi i arbitrażowi regulacyjnemu. 9 Zauważysz, że G-20 zgodził się na spójne wdrożenie, a nie to samo. Niestety, współpraca transgraniczna między CFTC a zagranicznymi organami regulacyjnymi była prawie niezauważalna. Poprosiłem CFTC o rozpoczęcie rozłamu za pomocą wytycznej dotyczącej interpretacji z lipca 2017 r., Którą wielu unijnych organów regulacyjnych uznało za zdradę USA wcześniej uzgodnionego planu przekazania trasy. 11 Od tego czasu poczyniliśmy pewne postępy w harmonizacji transgranicznej12, jednak podejście transgraniczne CFTC zbyt często było nadmiernie ekspansywne, nadmiernie skomplikowane i niepraktyczne z punktu widzenia operacyjnego. Ponadto zastąpiony przez nią system zgodności pozostaje nieco dowolną, analizą CFTC i regułami zagranicznymi, zgodnie z którymi transakcja może podlegać mozaice amerykańskich i zagranicznych regulacji. Nic dziwnego, że CFTC ma problemy z międzynarodową współpracą i współpracą. Ogólnie uważam, że najlepszą drogą do uregulowania obrotu swapami na światowych rynkach jest przemyślana szacunek dla innych regulatorów G-20 w ramach celu szczytów Pittsburgh w zakresie spójności reguł. Organy regulacyjne muszą ustalić granice transgranicznego stosowania zasad swapowych, aby osiągnąć cele reformy rynku w duchu współpracy i szacunku. Ponadto organy regulacyjne muszą przestrzegać elastycznego podejścia opartego na wynikach, zalecanego przez Grupę Regulatorów Instrumentów Pochodnych OTC w celu równoważności lub zastępowania zgodności. Nie możemy oczekiwać harmonizacji transgranicznej, jeśli będziemy nadal stosować identyczną, zastępczą zasadę analizy zgodności. Jeśli chodzi o harmonizację transgraniczną, pozwólcie mi poświęcić chwilę na omówienie nadchodzącego marcowego terminu zmiany w marcu dla nierozliczonych transakcji zamiany. Mam świadomość, że uczestnicy rynku nadal muszą sprostać trudnym wyzwaniom związanym z dotrzymaniem tego terminu. Jestem szczególnie zaniepokojony, że mniejsze firmy, w tym amerykańskie fundusze emerytalne i emerytalne, mogą nie być w stanie wykonać dokumentacji na czas. Jeśli tego nie zrobią, zostaną nagle zmuszeni do zaprzestania zabezpieczania swoich portfeli w czasach ogromnych zmian stóp finansowych i globalnych wartości aktywów. Niestety, organy nadzoru narzuciły nierealistyczny termin na rynku. Wielu wydaje się być zdecydowanych na dotrzymanie terminu 1 marca, niezależnie od wpływu na zdrowie rynku i uczestników rynku. 13 Jednak niektórzy regulatorzy podejmują kroki, aby ułatwić przejście. W ubiegłym miesiącu Singapur, Hongkong i Australia ogłosiły, że wprowadzenie w życie nowych zasad dotyczących marginesu zmienności podlegałoby sześciomiesięcznemu okresowi przejściowemu. 14 Te wprowadzane podejścia mają na celu uniknięcie zakłóceń rynku - 1 marca. 15 Uważam, że te podejścia są dobrze przemyślane. Jako pełniący obowiązki przewodniczący, zamierzam również przyjrzeć się rozwiązaniom, które ułatwią przejście od 1 marca w odpowiedzialny sposób. Poszukaj CFTC, aby mieć więcej do powiedzenia na ten temat w nadchodzących tygodniach. Przyszedłem do CFTC ze świadomością, że rynek zamiany ma charakter globalny. W ciągu ostatnich kilku lat byliśmy świadkami, jak zakłócenia na rynku, fragmentacji i zmniejszonej płynności występują, gdy nie osiąga się transgranicznej harmonizacji przepisów. Reforma rynku dla Ameryki oznacza współpracę z innymi zagranicznymi organami regulacyjnymi w celu wdrożenia reformy rynku swapów w harmonijny sposób, który leży u podstaw trwałych i dobrze prosperujących globalnych rynków finansowych. 4. Zachęcanie do innowacji FinTech Czwartym elementem jest innowacja FinTech. Mam tu na myśli uczynienie CFTC bardziej dostępnym dla innowatorów FinTech. W ubiegłym roku dużo mówiłem o innowacji DLT i FinTech, ponieważ wierzę w jej obiecujące korzyści dla rynku finansowego i organów nadzoru finansowego. DLT może pozwolić uczestnikom rynku zarządzać ogromną złożonością operacyjną, transakcyjną i kapitałową spowodowaną przez Dodda-Franka. Jednocześnie może zapewnić regulatorom widoczność na rynku niezbędną do wypełnienia naszej misji nadzorowania zdrowych rynków finansowych. Jednakże, aby ta technologia mogła się rozwijać, regulatorzy muszą przyjąć podejście nieszkodliwe. CFTC i inni regulatorzy finansowi w USA pozostają w tyle za zagranicznymi jurysdykcjami w promowaniu FinTech. Brytyjski Urząd Nadzoru Finansowego (FCA) utworzył już Centrum Innowacji, które umożliwia firmom FinTech wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów i usług finansowych oraz testowanie nowych pomysłów za pośrednictwem regulacyjnej piaskownicy. Nie jest zaskakujące, że Centrum Innowacji FCA otrzymało wiele pozytywnych opinii, a organy nadzoru w Australii, Singapurze, Japonii i innych krajach idą naprzód z własnymi inicjatywami. CFTC i inne organy nadzoru finansowego w USA muszą zebrać się razem i wyglądać tak, aby naśladować Wielką Brytanię, Australię, Singapur i Japonię, aby uniknąć dławienia innowacji i potencjalnych korzyści płynących z DLT. Międzynarodowy konsensus dotyczący pierwszego podejścia "nie wyrządzaj krzywdy" jest właściwą drogą do uniknięcia utrudniania istotnych innowacji DLT przez przedłużającą się niepewność reguł lub nieskoordynowane działania. 16 W maju przedstawiłem pięć praktycznych kroków, które CFTC i inne organy nadzoru finansowego powinny podjąć w celu promowania DLT i innych technologii FinTech: 1. Stawianie naszej najlepszej stopy naprzód: regulatorzy finansowi powinni wyznaczyć wyspecjalizowane zespoły doświadczonych technologii do współpracy z firmami FinTech, zarówno nowymi, jak i nowymi i ustanowione w celu rozwiązania kwestii, w jaki sposób obowiązujące ramy prawne mają zastosowanie do nowych, cyfrowych produktów, usług i modeli biznesowych opartych na innowacyjnych technologiach, w tym DLT 2. Umożliwienie oddychania: Finansowi regulatorzy powinni wspierać otoczenie regulacyjne, które pobudza innowacje podobne do piaskownicy FCA, tam, gdzie firmy FinTech, współpracując z regulatorami, mają odpowiednią przestrzeń do wytchnienia, aby opracować i przetestować innowacyjne rozwiązania bez obawy o działania egzekucyjne i kary regulacyjne. 3. Zaangażowanie: organy nadzoru finansowego powinny bezpośrednio uczestniczyć w udowadnianiu przez FinTech koncepcji koncepcji w celu lepszego zrozumienia innowacji technologicznych i określ ho w nowe innowacje mogą pomóc organom regulacyjnym wydajniej i efektywniej wykonywać swoje zadania 17 4. Słuchanie i uczenie się: organy nadzoru finansowego powinny ściśle współpracować z innowatorami FinTech, aby określić, w jaki sposób należy dostosować zasady i przepisy, aby umożliwić technologie i modele biznesowe XXI wieku oraz 5. Współpraca Globalnie: organy nadzoru finansowego powinny zapewnić specjalny zespół, który pomoże firmom FinTech w poruszaniu się po różnych stanowych, federalnych i zagranicznych organach regulacyjnych i reżimach w różnych jurysdykcjach krajowych i międzynarodowych. Planuję uczynić FinTech priorytetem w CFTC. Reforma rynku dla Ameryki oznacza wspieranie innowacyjności FinTech w zakresie zdrowia i ulepszania amerykańskich rynków finansowych i kapitałowych, uczestników rynku i amerykańskich miejsc pracy, które wspierają. 5. Kultywowanie kultury regulacyjnej myślenia przyszłościowego Ostatnim elementem w reformowaniu rynku jest kultywowanie kultury regulacyjnej myślenia przyszłościowego. Rozumiem przez to przeorientowanie agencji w celu wyprzedzenia krzywej ogromnych zmian zachodzących na światowych rynkach handlowych. W zeszłym września mówiłem o tym, że rynki XXI wieku potrzebują regulacji XXI wieku. 18 Omówiłem, w jaki sposób jesteśmy pośród fundamentalnej transformacji globalnych rynków handlowych od analogowych do cyfrowych, od handlu ludźmi do algorytmicznego i od samodzielnych centrów do płynnych sieci handlowych. Ta transformacja jest napędzana przez szereg przełomowych, wykładniczych technologii cyfrowych, w tym: zautomatyzowany, algorytmiczny handel, który obecnie stanowi do 70 procent regulowanych rynków kontraktów terminowych, duże możliwości przetwarzania danych umożliwiające bardziej zaawansowaną analizę danych i interpretację sztucznej inteligencji prowadzącej wysoce dynamiczną realizację transakcji kontrakty wyceniające się i obliczające płatności w czasie rzeczywistym oraz rozproszone technologie księgowe, które stanowią wyzwanie dla prawosławnych, które stanowią podstawę dzisiejszej infrastruktury rynku finansowego. Tymczasem regulacja rynku przez CFTC nie dotrzymuje kroku. Na zbyt wiele sposobów pozostaje analogowym regulatorem coraz bardziej cyfrowego rynku, ograniczając jego skuteczność w nadzorowaniu bezpieczeństwa i dobrej kondycji rynków. Mam nadzieję to zmienić. We wrześniu zeszłego roku przedstawiłem perspektywiczny plan XXI wieku dla CFTC. 19 Mam zamiar kontynuować ten program. Pod przewodnictwem Massada CFTC postawiło stopę w XXI wieku, proponując regulacje dotyczące automatycznego handlu. Jak większość z Państwa wie, okres zgłaszania uwag uzupełniających w sprawie proponowanego stanowienia przepisów w odniesieniu do rozp. AT kończy się w następny wtorek, 24 stycznia. Jako pełniący obowiązki przewodniczący, zamierzam dać więcej czasu na publiczne komentarze na temat wniosku. Uważam, że potrzeba więcej czasu w oparciu o złożoność ogłoszenia uzupełniającego i dobrze uzasadnione wnioski zainteresowanych stron. I mention this now so that parties who intend to submit a comment letter know that I will look to give them more time to do so. Making market reform work for America means establishing the CFTC as the worlds foremost knowledge center of global risk transfer markets. The agencys long-standing presence in New York and Chicago gives it access to two of the worlds premier centers for futures and swaps trading. I will welcome the support of knowledgeable and experienced market professionals inside and outside of the federal government to help make the CFTC a twenty-first century regulator for todays rapidly changing markets. So, let me bring my remarks to a conclusion, by asking a question: Why must we make swaps reform work for America The answer is prosperity. That is, Americans want prosperity. We have been through almost a decade of the worst U. S. recovery from any recession since the Great Depression a period that the Managing Director of the International Monetary Fund called the New Mediocre. 20 It has been a period of historically low economic growth, business start-ups and full-time job participation, a period of stagnant wages, increased poverty and income inequality. As a result, Americans voted for change. I believe they have had enough with a mediocre economy. I believe they want a great one. To achieve that, we need to foster vibrant and well-functioning markets, including markets for swaps and other derivatives. As you all know, liquid swaps markets allow the risks of variable production costs, such as the price of raw materials, energy, foreign currency and interest rates to be transferred from those who cannot bear them to those who can. Swaps serve the needs of society to moderate price, supply and other commercial risks. Thus, they free up capital for other purposes, and boost economic growth, job creation and prosperity. We Americans are and have always been an aspirational people. Whatever our political point of view, we seek a brighter and more prosperous future for our families and ourselves. On Friday, we will witness a new beginning for our country and a renewed promise for broad-based economic growth. A time to redouble our efforts to rebuild American prosperity: to harmonize our work with our overseas partners to foster innovation and market intelligence and to lift the prospects of all for greater human health and harmony. I intend to do my part, as I may be called upon to serve, to oversee vibrant and durable markets for investment and risk transfer in the new, digital twenty-first century. Thank you for your time and attention. 1 CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo, Pro-Reform Reconsideration of the CFTC Swaps Trading Rules: Return to Dodd-Frank . White Paper, Jan. 29, 2018 (White Paper), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilesefwhitepaper012915.pdf. 2 Id. A condensed version of the White Paper was recently published as a chapter in the book Reframing Financial Regulation: Enhancing Stability and Protecting Consumers . edited by Hester Peirce and Benjamin Klutsey, mercatus. orgsystemfilespeircereframingwebv1.pdf. 3 See TAC meetings and related documents cftc. govAboutCFTCCommitteesTechnologyAdvisorytacmeetings. 4 See Swap Data Recordkeeping and Reporting Requirements, 77 Fed. Reg. 2136, 2169-70 (Jan. 13, 2017) (providing flexibility to the industry regarding data standards in the final reporting rules). 5 Amendments to Swap Data Recordkeeping and Reporting Requirements for Cleared Swaps, 81 Fed. Reg. 41736 (June 27, 2018). 6 Request for Comment, Draft Technical Specifications for Certain Swap Data Elements (Dec. 22, 2018), cftc. govidcgroupspublicnewsroomdocumentsfilespecificationsswapdata122215.pdf. 7 See Statement of Commissioner J. Christopher Giancarlo Regarding the Implementation Date for Margin for Uncleared Swaps, Aug. 31, 2018, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonygiancarlostatement083116. 8 G-20 Leaders Statement, The Pittsburgh Summit (Sept. 24-25, 2009), available at treasury. govresource-centerinternationalg7-g20Documentspittsburghsummitleadersstatement250909.pdf. 10 Interpretative Guidance and Policy Statement Regarding Compliance With Certain Swap Regulations, 78 Fed. Reg. 45292 (July 26, 2017). 11 Press Release, The European Commission and the CFTC reach a Common Path Forward on Derivatives, July 11, 2017, cftc. govPressRoomPressReleasespr6640-13. 12 Such as reaching agreement with the European Union over its determination of U. S. central counterparty clearinghouse equivalence. 13 Louie Woodall, Regulators Deaf to Variation Margin Concerns, Say Dealers . Risk, Nov. 17, 2018. 14 Article, Singapore, HK, Australia Set Date for OTC Margin Rules . The Star, Dec. 7, 2018, thestar. mybusinessbusiness-news20181207singapore-hk-australia-set-date-for-otc-margin-rules. Hong Kong and Singapore will allow for a six-month transition period for their initial margin rules as well. Id. . 15 Id (citing Kishore Ramakrishnan, director of financial services advisory at PriceWaterhouseCoopers LLC). 16 See Special Address of CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo Before the Depository Trust amp Clearing Corporation 2018 Blockchain Symposium, Mar. 29, 2018, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-13 . 17 Technology Advisory Committee Meeting Transcript, at 226-227, Feb. 23, 2018 (citing Brad Levy of Markit describing regulators as a node on the network). 18 Address of CFTC Commissioner J. Christopher Giancarlo to the American Enterprise Institute, 21 st Century Markets Need 21 st Century Regulation, Sept. 21, 2018, cftc. govPressRoomSpeechesTestimonyopagiancarlo-17 . 20 Phrase used by the Managing Director of the International Monetary Fund, Christine Lagarde, in warning that the world economy was facing a prolonged period of low economic growth. Robin Harding, Lagarde Warns of New Mediocre Era, Financial Times, Oct. 2, 2017, ftcmss02bfa11d6-4a44-11e4-8de3-00144feab7de. htmlaxzz4KSN5Y26Z. Last Updated: January 18, 2017
Średnia krocząca - MA ZMNIEJSZAJĄCA Średnia krocząca - MA Jako przykład SMA rozważ zabezpieczenie z następującymi cenami zamknięcia w ciągu 15 dni: Tydzień 1 (5 dni) 20, 22, 24, 25, 23 Tydzień 2 (5 dni) 26, 28, 26, 29, 27 Tydzień 3 (5 dni) 28, 30, 27, 29, 28 10-dniowa MA określiłaby ceny zamknięcia za pierwsze 10 dni jako pierwszy punkt danych. Następny punkt danych obniżyłby najwcześniejszą cenę, dodał cenę w dniu 11 i wziął średnią, i tak dalej, jak pokazano poniżej. Jak wspomniano wcześniej, IZ opóźnia bieżące działania cenowe, ponieważ są one oparte na wcześniejszych cenach, im dłuższy okres czasu dla MA, tym większe opóźnienie. Tak więc 200-dniowa MA będzie miała znacznie większy stopień opóźnienia niż 20-dniowy MA, ponieważ zawiera ceny z ostatnich 200 dni. Czas stosowania MA zależy od celów handlowych, a krótsze MA stosuje się w przypadku transakcji krótkoterminowych, a długoterminowe IZ są bardziej odpowiednie dla inwestorów długoterminowych. 200-dniowy MA jest szeroko śledzony...
Comments
Post a Comment